Anna Sjökvist

Hej Anna!

Anna är den äldsta vännen jag har. hon är alltså inte äldst, utan vi har varit vänner längst. Fast hon är nog längst av oss. aja.

Hursomhelst, hon säger ofta smarta saker. och roliga saker. oftast i en kombination. Hon sa en såndär grej i helgen - jag förstod precis vad hon menade, men sen tänkte jag, vad sa hon egentligen? Och så blir det ofta.

Hon pratade om att köpa ett par nya jeansshorts, fort pratar hon, väldigt fort, dom ska inte vara för slitna och inte för tråkiga. helst ljusa men man ska ju ändå se att det är jeanstyg, dom får inte vara bloggljusa bla bla osv osv.

Näe sa jag, sådana vill jag också ha. vänta va, bloggljusa?
Det är så smart! vilket bra ord! visst förstår man precis hur ett par bloggljusa jeansshorts ser ut?
haha vilken grej. ja gillare!

Kommentarer
Postat av: mamma k

Kan man kalla din bakgrund för bloggrosa?

Jajamännsan, språket utvecklas.....

nu ska jag till stan och kolla på 3:ornas bal irl, blir kanske inte LOL precis , men lite najs i alla fall.

Du är 1337! (kan du den?)

puss

2009-06-04 @ 15:37:27
Postat av: moa

haha näe vad betyder det?:)

2009-06-04 @ 19:27:19
Postat av: Pappa Nils

2009-06-04 @ 19:49:00
Postat av: Pojkvän A

Elite moa! du är Elite! (L)

2009-06-04 @ 22:22:19
URL: http://adriangrande.blogg.se/
Postat av: Anna

galet länge nu, vi börjar ju bli gamla, börjar väl bli en 14 år!! men ellerhur bloggljusa och bloggslitna är lite för much men lite mindre är bra haha

2009-06-04 @ 23:03:10
Postat av: anna

galet länge nu, vi börjar bli gamla, måste väl vara runt 14 år!! :) bloggljusa och bloggslitna det är lite för much haha

2009-06-04 @ 23:04:42
Postat av: sanna

haha, sjukt röriga kommentarer på din blogg. jag gillar särskilt pappas kommentar. han ba ord överflödiga. anna är allt ett litet geni för övrigt! skype idag?

2009-06-06 @ 12:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0