Torsdag = städdag? Inte hos oss !

Hej alla barn. Idag har jag jobbat hårt. Bara så ni vet.

Imorgon är det helg sen påsklov från fabriken! När jag börjar jobba där igen efter påsken är förmodligen en av de som varit sjukskrivna tillbaka, så då slipper jag jobba själv. Dock har jag en magkänsla av att personen som kommer tillbaka kan möjligen vara dryga 50, kan ha jobbat i det där fiket i 40 år, kanske vet "hur allt ska vara" och tycker att det ska fan inte komma nån liten jenta och vara nytänkande  och glad. Hon kan möjligen påminna om en annan cafeteria-dam som jag fått erfara att jobba med. Jag ska väl kanske inte nämna några namn i cyber-världen, men namnet rimmar på Bajla..
Nog om det.

Såg först idag att Jarl Alfredius dött, och jag vart faktiskt lite ledsen i ögat. Ja helt enkelt. Kanske var jag i behov av lite vardagsdrama, men jag vet inte. Nog för att jag och Fredrik har drama. Idag hade han köpt hem en ny smak på läsken, brusen, med en touch av banansmak. Vilken händelse!

Avslutar med en liten, trevlig bild på en trevlig Bert Ljung för att göra alla på bra humör!


Tack och hej, leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Anna Forss

tja moa! visste inte att du hade blogg, men ser att du nyss startat. visste inte heller att du flyttat till norge redan. hujedamig vad man inte hänger med. hur leker livet i grannlandet? :D

2009-04-03 @ 18:49:15
URL: http://annaforss.devote.se
Postat av: sanna

ALLTSÅ JAG ÄLSKAR BERT. KAN INTE SLUTA ÄLSKA BERT. älskar bert mer än sune. men sunes familj mer. tänk om man kunde få bert, men med sunes familj. eller bert som fosterfamilj hos familjen andersson. det är nog min dröm.

2009-04-04 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0