jora såatte

dålig uppdatering har det varit. Ber om burträsk höhö. Förra helgen var anna mia och janze här vilket var magiskt kul!!!!! Har saknat dom och många andra. Tobi kom också hit så det var kjempegöy! Lördagen var fylld av skratt. Särskilt när Julia och Emmelie kom hem..Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från den helgen snart också! Har jobbat typ tretusen dagar i rad känns det som, därför jag varit lite passiv, men på torsdag äre slut med cafeteriajobbet finally!

I lördags var det sjukt mkt folk på Herbern, galet stressigt men det var värt det efteråt. Cash is king om man säger så.

Men på fredag är jag ledig och då är mamma och pappa här!!! Om bara sanna och petter kunde masa sig hit nu så vore det som bean på pompan. beasåsen på pommesen. pompasåsen på pommes fritesen. ja.

Ibland tappar man orken att styra upp en riktig middag. Då blir det så här:



Men. Ibland lyxar vi faktiskt. Nu ska vi ut på en walk i kvällssolen!

Slynes !


 

Kommentarer
Postat av: ingunn

har saknat både dina och Adrians nya inlägg i bloggvärden... Ja det är bara att hoppas att det fortsätter som i lördags. Guld på tillvaron om man säg.

ha det så mysigt med dina föräldrar när dom kommer! Själv åker jag till Mallis och vandrar.

kramar ingunn

2009-04-28 @ 09:39:53
Postat av: sanna

hej dear! jag hade också tyckt att det var kul, men ekonomin tillåter inte som det ser ut nu. har aldrig varit så desperat efter pengar och sugen på att jobba istället för att plugga.. ahh det gör nästan ont. hör snart, kram !

2009-04-28 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0