Prisa gud! här kommer skatteåterbäringen!

Jag vill ha ett påskägg av mamma där det i botten ligger en trisslott. Jag vill att det ska vara lördag på Glassgränd med fläskfile, bea, cola och Toto. Jag vill fara på USM med söstra mi. Jag vill se idol eller nåt annat fredag-klockan-8-program med damerna. Jag vill fara till södra ersmarksgatan.

Idag gick en kvinna förbi mig med lite fart så jag fick hennes vindpust på mig. Hon luktade cocosolja och jag vart alldeles lycklig. Sjukt somrig doft. Bilder av sommar, strand, sol, utomlands-ligga-och-steka-i-solen, medelhav, grillat, sand överallt, glass, svett och allt annat härligt dök upp i huvudet. Tack!



En liten påminnelse bara om att sommarn är bäst ingen protest. Han som sare han vare och du kan överta're.
Skicka smöret annars dör'et. skicka mjölken annars hulken (?). sista är ju faktiskt sjukt dålig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sista är ju råbra! om det är till någon tröst så har det inte delats ut några påskägg på glassgränd iaf och inte heller serverats fläskfilé! puss och kram

2009-04-06 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0