Mumsigt full i bibblan

Hej hallå!

dålig uppdatering.

Nu har jag bokat hemresan, blir onsdag den 12 augusti! Känns lite både och, men mest kul just nu! hoppas jag inte blir less fort bara. Pratade lite löst med anna nyss om att ta en tur till min stuga, det vore väl najs tjejer?:)

Har för övrigt varit sjuk till och från i typ två veckor nu. lessheten! är också less på stövel-modet.

ska lägga upp lite bilder från personalfesten sen så fort jag fått dom!

Anna gav mig ett råd i klassisk Anna-anda:
" Ja, man får se vad livet ger och är det lämpligt så kör man." haha.

Nu är det Run's house maraton!




Kommentarer
Postat av: harry

Snart är du hemma :)

2009-08-07 @ 17:51:21
Postat av: mia

nog BÖR vi åka till din stuga. im in!

2009-08-08 @ 17:19:06
URL: http://miagisslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0