Day n nite !

Hej där!

Idag är det torsdag och jag har lite ledighet under dagen. Börjar inte jobba förrän klockan fem! Sova är ju lite av en hobby för mig så egentligen passar sådana här arbetstider bra för mig, men det är lite trist att Julia och Adrian har helt andra arbetstider så vi ofta går om varandra. När jag kommer hem från jobbet sover julia och adrian är typ i borsta-tänder-stadiet. Fast inte igår faktiskt! Igår for jag och adrian ut och åkte lite longboard efter jag slutat jobba! Riktigt roligt, dock svårare än att åka runt lite i vardagsrummet..

Igår fyllde syster år, gratulerer!! glömde en present här i oslo men den kan hon få senare!

Helgen har spenderats i Umeå, vilket var heeelt underbart!!!!! Så sjukt värt trots jävulskt dryga bussresor. Yran översteg förväntningarna, vädret var kanoners, vännerna var samlade och korven var grillad. Hallelulija. Day n nite.

Jag är däremot väldigt dålig på att vara den som lämnar. det känns alltid väldigt jobbigt. När jag kom till arlanda gick jag lite fel när jag skulle till väskorna och råkade precis hamna vid gaten där flyget går till umeå. klump i magen. sen går jag vidare, hämtar väskor och tar bussen till cityterminalen. Tittar på skylten vilken gate jag ska till, överst står det Umeå 22.00 och under det Oslo 23.00. klump i magen. Går vidare sätter mig på bussen med alla klumpar och sätter på mp3n. första låten är Kent - Sverige, tackarrr. klumpar klumpar. Men allt kändes lättare när de andra kom. Var vara jobbigt att åka först och komma till en tom lägenhet.

Nu vart det ett sånt där långt inlägg igen.

På tisdag far vi till Magaluf!!!!!!!! ;D
aaah jag längtar!!







Kommentarer
Postat av: mamma k

det blir lite klump klump här också när du åker....nästan lite blink blink.......

Men: njut av Oslo och Mallis så mycket du kan, Umeå finns kvar!

Hälsa alla! puss puss

ajm in lööööööv with a färytäääääääjl :)

2009-06-04 @ 15:20:19
Postat av: Pappa Nils

Magaluf? Vad är det mot 11 grader, hård nordanvind= motvind på cyketuren hem? Puss

2009-06-04 @ 17:15:30
Postat av: Janze

MOOOAAAAA 4 dagar kvar nu!! :) Taggen kommer vara omänsklig på arlanda när vi ses!! puss

2009-06-05 @ 18:26:02
Postat av: sanna

hej igen! kul med nya inlägg. du var stark och duktig som reste själv hela dryga resan och överlevde diverse klumpar! bra jobbat! vad gäller den nedre svart-vita bilden så tycker jag att den är lite otäck. kanske låter lite sjukt men den påminde mig om bilder från förintelsen på nakna judekroppar på hög. men jag inser ju att det är mig det är fel på. haha. puss

2009-06-06 @ 12:30:07
URL: http://sannamaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0