Mallorca är ju ändå alltid Mallorca, knäpp knäpp! och jag är dessutom 21 nu!

Ja vart ska man börja. Magaluf va helt magiskt roligt, jag går typ runt och skrattar för mig själv ganska ofta då jag kommer och tänka på nåt kul som hände! tråkigt att inte tjejerna är här så vi kan dra massa magalufskämt,  men tur att julia är här och kan höra på allt strunt som jag berättar!

vidare till kalmar! också det riktigt roligt och midsommarafton va ba kanoners! Barapparappa bapa bara bapa!

Nu är man tillbaka till Oslo och allt som hör till. Har haft några dryga dagar på jobbet tyvärr. det första jag gör ett pass när ett sällskap på 20 pers kommer är att jag häller ut 3 fatöl över en och samma man. fan. Sen råkar vi dela ut fel mat så de fick hälften så lite som de egentligen skulle ha och då vart det sura miner...

Oj vilken mamma-grej jag sa nyss. haha. jag och adrian kastar ett slö-öga på matchen mellan sydafrika och spanien och jag inleder med att fråga "jaha, vad är det för cup då?" "ja det är confederation cup" säger adrian med ett daah uttryck i ansiktet. sen hör jag mig själv säga "okej. man kanske kan säga att det är en slags kompis-cup?" fick inget svara av adrian, men hans ansiktsuttryck talade för sig själv. kände mig som mor min upp i dagen:)

Idag fyller jag 21 också!! Gratulerer med dagen moa. tack! Igår va vi först och badade i Huk som var superhärligt sen på kvällen var det fest hos tina och agge och resten av sambosarna (finns det i plural?) helt sjukt rolig kväll vart det! Och alla var så söta och firade min födelsedag efter tolvslaget!:)

Imorse fick jag saft-på-sängen av adrian och ingunn hade gjort en magiskt jordgubbstårta! Finfina presenter fick jag också. Och massa fina sms! ibland känner jag att dom i min närmaste närhet är så bäst, hoppas dom vet att jag tycker att dom är det!

ikväll ska vi grilla i parken! och nu ska jag göra rösti muuummms!!

pussokram!

Kommentarer
Postat av: sanna

låter ju som en fin födelsedag! snart kommer du hem då ska vi hänga och träna på usm! sjuuukt tråkigt att träna själv faktiskt. skype snart? kram!

2009-06-30 @ 11:18:46
URL: http://sannamaark.blogg.se/
Postat av: sanna

har mailat sats nu! skrev att jag hette karin och att mailen var lånad och så mammas telefonnummer

2009-07-02 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0