Just another day at the factory

Eller inte.. Alltså, fiket jag jobbar på ligger i en fabrik som tillverkar sängar. Det finns lite olika avdelningar och är en rätt stor fabrik. Men idag så exploderade en del av en avdelning!! En tryckvåg gick genom hela stället och brandlarmet gick igång. Alla springer ut och sen kommer flera polisbilar, ambulanser och brandbilar. Två av de som jobbade närmast explosionen vart brännskadade men inge större livshotande. Dramatiskt värre ! Sen vart det typ krismöte och grejer så jag höll på att missa tåget hem. (eller jag höll på att missa tåget för att jag skulle hinna smuggla hem 22 räkmackor till mig och Fredrik)

Anyway. Det är fredag och malin är på väg hit så life's good.

Hörde att Mina Damer skulle till fortet ikväll, känns drygt att missa. Men dom kommer förmodligen snart hit och det blir sjukt kul! I miss them! ♥

Näe, men en räkmacka på det här kanske?

Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0