Hej alla barn!

Hej Hej! Tänkte att jag skulle passa på att sno julias dator nu när hon är på jobbet och säga hej till världen. 
Min dator har pajjat på något sätt, vet inte hur vad varför, men jag kommer i alla fall inte in på internet, inte ens med nätverkskabel. Så jag tar nog med den hem nu till helgen så pappa kan få sucka och fråga "vad har du gjort med den?"

Annars rullar det mesta på som vanligt, jag jobbar och står i! Igår var det kanonväder så jag låg ute i en park och solade i bara bikini och brände mig faktiskt en del. vilket jag inte brukar göra. Tack!

Tänkte jag skulle kila ner på stan snart ock kika på sommarkläder! Snart reser vi iväg och jag längtar sjukt mkt!! jihaa!

På fredag kommer jag alltså hem! Känns jätteroligt att vara hemma en helg, sen att det är yran samtidigt är ju bara ett plus!

Jag har köpt en söt klänning. Den ser ut såhär.




Snakkes!
 

Kommentarer
Postat av: mamma k

Äntligen litet bloggande...

söt klänning, får man säga!

Välkommen hem till (enligt beställning)

fläskfilé, rösti, gulsås´n

samt

laxpaj och tårta

och soool, hoppas jag.

puss puss

2009-05-26 @ 11:39:30
Postat av: Pppa Nils

Men VAD har du gjort med datorn???



Puss/Pappa

2009-05-26 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0